5.2.10

HI

New profile picture, taken by my lovely.

5 opmerkingen:

  1. Leuke foto! Mooie meid ben je. Ik zag je wishlist trouwens, zitten een paar dingen tussen die ik ook op mijn wishlist heb staan :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt! Grappig ja, echt veel dingen staan ook op mijn wishlist :) Heb je al een mooie leather pants gevonden?
    Ik heb pas een leather shorts gekocht op de online shop van h&m, in de sale. Misschien als je vroeg op de site kijkt issie er nog. Zag dat ie er nu niet op stond.
    Volgens mij hebben ze bij de Primark een gestippelde panty. Ik heb pas één met hartjes gekocht via de online shop van New Look (http://www.newlook.co.uk/1816254/181625401/ProductDetails.aspx). Maar nog niet aan gehad :$ dus weet niet of de kwaliteit goed is.
    Ps: had je trouwens op facebook toegevoegd.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. VERY pretty :)
    Love the blog!
    Stop by mine some time :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto!
    Leuke blog heb je ook :)

    BeantwoordenVerwijderen